Primera jornada del cicle “Construïnt de nou, construïm diferent”, Oportunitats i reptes de l’habitatge inclusiu

La Fundación Laboral de la Construcción Catalunya i l’Ajuntament de Badalona inauguren el cicle de jornades  “Construïnt de nou, construïm diferent”

New Cataluña

La Fundación Laboral de la Construcción Catalunya acollirà el proper 31 de gener, a partir de les 9 del matí, la 1ª Jornada del nou cicle de conferencies “Construint de nou, Construïm diferent”, que pretén exposar i reflexionar sobre els diferents àmbits del sector de la construcció des d’una vessant innovadora i creativa amb l’objectiu d’impulsar noves iniciatives en aquest sector donant a conèixer les últimes solucions, tendències i oportunitats per a particulars, emprenedors, professionals i empreses.

Aquesta primera jornada s’anomena Oportunitats i Reptes en l’Habitatge inclusiu i té com objectiu tractar els reptes actuals de la sector  construcció i la rehabilitació en l’àmbit de l’accessibilitat i el disseny per a persones amb mobilitat reduïda.

La inauguració correrà a càrrec de la Gerent de la Fundación en Catalunya, la Sra Lucía López Alé i del Sr Francesc Ribot i Cuenca, 5è tinent d'alcaldia i Regidor de Badalona Justa i Inclusiva.

A conitnuació vindrà la ponència de l’arquitecte Enric Rovira Beleta, un referent acadèmic en accessibilitat i  actual membre  del Consell d’Accessibilitat de la Generalitat de Catalunya. Aquesta ponència vindrà seguida de representats d’entitats referents, com l’Institut Guttmann, l’Agencia Catalana de l’Habitatge  o el Centre de Vida Independent. Empreses innovadores com BdnLabs i Bj Adaptaciones, aportaran  la seva experiència empresarial i les oportunitats que les noves tecnologies poden oferir en aquest sector. La jornada culminarà amb una taula rodona dinamitzada per el director d'Innovació, Recerca i Tecnologies de la Informació, Jordi Piera, de l’empresa municipal Badalona Serveis Assistencials (BSA) .

Amb la celebració d’aquest cicle de jornades,  l’Impuls Municipal de Promoció de l’Ocupació de l’Ajuntament de Badalona i la Fundación Laboral de la Construcción  persegueixen enfortir i mobilitzar els empresaris, emprenedors i professionals d’aquest sector facilitant la transferència de coneixement, contactes i el networking per generar noves oportunitats de negoci.

Per participar-hi, només cal enviar un email a sae@impo.cat amb noms i cognoms i un telèfon de contacte.

Programa Jornada Construïnt de nou, construïm diferent”, Oportunitats i reptes de l’habitatge inclusiu

Subscribe free to our weekly newsletters .

For not receive the newsletter you can unsubscribe HERE