Primera jornada de formadors de la Fundació Laboral de la Construcció a Catalunya

34 formadors assisteixen a aquesta primera trobada amb formadors

Seguint amb els objectius estratègics territorials marcats per l'entitat paritària a Catalunya, i treballant en la millora contínua i en la qualitat de la impartició de la formació, es va convocar a tots els formadors i docents de l'entitat, en el centre de formació de Badalona on va tenir lloc la I Jornada de formadors de la Fundació Laboral de la Construcció a Catalunya, en la qual es van donar cita un total de 34 formadors.

Els objectius d'aquesta trobada, van ser entre altres, establir i homogeneïtzar les línies de treball de l'equip docent, presentant-los els nous serveis, activitats institucionals, així com totes les eines i equipaments que la Fundació Laboral posa a la seva disposició per a donar una formació teòric-pràctica de major qualitat als treballadors, treballadores i empreses del sector, entre altres el seu nou Centre de Pràctiques Preventives, inaugurat el mes d'abril passat, on s'imparteix formació pràctica de prevenció de riscos laborals, així com capacitacions dels principals oficis, en un entorn controlat.

Els docents ja van tenir l'oportunitat l’oportunitat de visitar el Centre de Pràctiques Preventives coneixent la instal·lació i els diferents equipaments amb els quals compte, entre ells una sala d'equips de protecció personal de 36 m².

La jornada es va iniciar a les 9.30 hores fins a les 14 hores, i en ella van intervenir els Responsables de Formació i de Seguretat i Salut, així com diferents tècnics i coordinadors els qui van traslladar la importància que els seus formadors tenen per a l'entitat paritària i van voler conèixer les seves necessitats actuals i les propostes de millora respecte a la impartició de la formació. Així mateix, es va exposar el pla de formació per als formadors que s'iniciarà al setembre de 2019 i finalitzarà a l'octubre 2020.

A aquesta primera trobada van assistir formadors de diferents especialitats entre altres, maquinària, oficis, oficina tècnica, prevenció de riscos laborals.

Amb aquests grups de treball, s'iniciaran les reunions durant el mes setembre, es pretén treballar en la revisió de continguts a impartir i en l'homogeneïtzació dels criteris en el sistema d'avaluació, tenint en compte els continguts i col·lectius als quals es dirigeix la formació.

La Jornada va tenir un excel·lent acolliment per part dels formadors ja que va servir com a posada en comú entre tots ells i l'entitat paritària.

Amb accions com aquesta, la Fundació Laboral de la Construcció de Catalunya contínua amb el seu compromís permanent amb el sector, apostant per una formació pràctica i innovadora, enfocada a les necessitats reals de les empreses, administracions, institucions, treballadores i treballadors del sector.

Cursos relacionados

PROCEDIMIENTOS Y TÉCNICAS EN ESPACIOS CONFINADOS
  • 8h Presencial
  • Barcelona - Badalona