Èxit d'una nova edició del Concurs de Paletes de Campllong

La Fundació Laboral de la Construcció de Catalunya col·labora conjuntament amb la Unió d'Empresaris de la Construcció de Girona (UEC) en el 25è Concurs de Paletes de Campllong

Albistea Cataluña

El passat 6 d’abril va tenir lloc el 25è Concurs de Paletes a la localitat de Campllong, que es celebra dins de la Fira Comarcal de Primavera que aquest any celebra la seva 40ª edició.

El Concurs va reunir a 24 participants formades per un paleta i manobre. Destacar que entre els participants, es trobaven dos parelles formades per dones estudiants i parelles de joves estudiants de diferents cicles formatius de la província de Girona del IES Sta Eugenia i el INS la Garrotxa.

Tots els participants van participar amb l’elaboració d’una construcció on han pogut demostrar les seves habilitats.

Finalment, la parella guanyadora va ser la formada per Josep M Vila Dilmé i Josep Ribas i Muntada de Vilobí d’Onyar i de Campllong. El segon premi va estar per Ramon Oliveras i Jordi de Gener de Vilobí d’Onyar i Sant Dalmai i el tercer premi per Aleix Plana i Vasile Safta de Vila-seca

El premi de la categoria de novells, es va repartir per empat entre Genís Sellanona i Eduin Rodríguez, de l’INS la Garrotxa; Geiberson David i Sergi Duch, de l’IES Sta Eugènia i Emma Victoria i Naia Lòpez, també de l’IES Sta Eugènia

El jurat del concurs format per membres pertanyents a diferents àmbits de la construcció va valorar i qualificar els treballs realitzats.

Esteve Freixas, president de la Fundació Laboral de la Construcció Catalunya i de la Unió d'Empresaris de la Construcció de Girona, va felicitar a tots els participants i en especial als joves per la seva participació, ja que es una experiència i una oportunitat perquè puguin conèixer el sector de la construcció.

Amb iniciatives com aquesta i d'altres, ambdues entitats continuen fomentant i treballant per aconseguir atraure talent jove al sector de la construcció i mantenir el seu compromís per fer de la construcció un sector més inclusiu e igualitari. I que es puguin incorporar a ell com una aposta de futur laboral a la província de Girona.

40a edició de la Fira Comarcal de Primavera

La Fira de Primavera de Campllong ha comptat amb un centenar d'expositors, una trentena d'activitats i una vintena de mostres en un espai de més de 40.000 metres quadrats d’extensió. Per commemorar el 40è aniversari, es va poder veure l'exposició "N’hem fet 40!", un recull a través de fotografies de les diferents edicions.

Harpidetu dohainik gure astekarian .

Boletin hau berrio ez jasotzeko, HEMEN sakatu