La Fundació Laboral de la Construcció de Catalunya col·labora en el 24è Concurs de Paletes Campllong

En aquesta edició, com a novetat al Concurs de Paletes van participar 8 joves estudiants de diferents cicles formatius de la provincia de Girona

Albistea Cataluña

En el  marc de la Fira Comarcal de la localitat de Campllong, el passat 15 d'abril es va celebrar la 24a edició del Concurs de Paletes de Campllong enmig d'un ambient ben festiu. 16 participants van fer front al repte de construir un arc subjectat per dos pilars.

Com a novetat aquest any hi havia una categoria especial per a novells, que comptava amb un premi especial, on van participar quatre parelles de joves estudiants com a aprenents. Aquests joves que estan estudiant diferents cicles formatius en dos IES de la provincia de Girona i de la Unió d'Empresaris de la Construcció de Girona havien de realitzar la construcció d'una taula amb material de l'empresa BRANCÓS de La Bisbal, qui va cedir tot el material, i a qui se li agraeix la seva col·laboració.

Els participants a la categoria de novells van ser:

De l'INS LA GARROTXA, Martí Vila Masoliver i Bryan Parra Ramírez
De l'IES STA. EUGÈNIA, Jorge Garcia i Iker Felipe
Del curs del CNO-UEC, Samuel Villaroel i Cristian Trujillo
Del curs del CNO-UEC, Marc Casas i Omar Sowe

El jurat del concurs format per membres pertanyents a diferents àmbits de la construcció va valorar i qualificar els treballs realitzats, entre ells les construccions de la categoría novell on dues parelles van empatar, per la qual cosa es va decidir repartir el premi i els guanyadors de la competició van èsser Jorge Garcia, Iker Felipe, Samuel Villaroel i Cristian Trujillo.

Esteve Freixas, president de la Fundació Laboral de la Construcció Catalunya i de la Unió d'Empresaris de la Construcció de Girona, va felicitar a aquests joves per la seva participació, ja que es una experiencia i una oportunitat perque poguin coneixer el sector de la construcció i els hi va lliurar com a premi una motxila amb un casc, una cinta mètrica, un nivell i una armilla de treball.

L'organització del concurs de Campllong va obsequiar a tots els participants amb una compensació econòmica (pels desplaçaments) i els va convidar al dinar de festa a la carpa del mateix recinte de la fira.

L'Unió d'Empresaris de la Construcció de Girona (UEC), entitat organitzadora del concurs va agraïr la col·laboració a les entitats i persones que van fer possible l'organització d'aquest esdeveniment, especialment a la Fundació Laboral de la Construcció de Catalunya per la seva implicació en actes propis del sector.

Amb iniciatives com aquesta ambdues entitats continuen fomentant i treballant per aconseguir atraure talent jove al sector de la construcció i que es puguin incorporar a ell com una aposta de futur laboral a la provincia de Girona.

Harpidetu dohainik gure astekarian .

Boletin hau berrio ez jasotzeko, HEMEN sakatu