La Fundació Laboral de la Construcció Catalunya ha participat un any més al Saló de l’Ensenyament de Barcelona

L'entitat paritària participa activament en iniciatives i esdeveniments amb l'objectiu d'impulsar la imatge del sector i apropar els seus serveis al nou talent jove

Albistea Cataluña

La Fundació Laboral de la Construcció de Catalunya ha participar de nou al Saló de l’Ensenyament que es va celebrar al Recinte de Montjuïc de la Fira Barcelona, del 15 al 19 de març amb l’objectiu d'apropar el sector de la construcció a les noves generacions d’estudiants, un sector ple de sortides professionals, on poder-se dirigir i apostar per una qualificació de qualitat en sostenibilitat, digitalització i industrialització.

Aposta per la digitalització i la innovació

L'entitat paritària va comptar amb un espai de demostracions on es van realitzar diferents pràctiques amb simuladors de carretons elevadors i retroexcavadora per al maneig de maquinària d'elevació i maquinària de moviment de terres.

Tots dos simuladors van estar disponibles per a tots els assistents al saló i van tenir una gran acollida entre els joves.

La Fundació Laboral utilitza aquests simuladors com un instrument i recurs didàctic digitalitzat i innovador i com una millora qualitativa en la formació pràctica que realitza en les seves formacions.

Així mateix, va informar als assistents de totes les accions formatives que organitza i imparteix la Fundació als seus quatre centres de formació a Badalona, l'Hospitalet de Llobregat, Tarragona i Avinyó, dirigides a joves, destacant els Certificats de Professionalitat que imparteix en les seves instal·lacions així com de la resta de serveis, com ara el servei d'ocupació, a través de l’equip d'orientadors, i donant a conèixer Construyendoempleo.com el portal d'ocupació de referència al sector.

El Saló de l'Ensenyament

L’esdeveniment més important de Catalunya pel que fa a l’àmbit educatiu, es punt de referència no només com a font d’informació actualitzada, sinó també d’orientació i assessorament per als estudiants i les famílies que han de decidir el seu futur acadèmic i laboral o donar suport als seus fills i filles en el moment de la tria.

El saló va englobar múltiples propostes i activitats per ajudar els joves a triar els estudis que millor s’adapten al seu perfil, mitjançant trobades individualitzades, visites guiades, xerrades, tallers, etc. organitzats pels expositors i pel mateix saló.

Coneix la nova web: GeneraCIÓN

Harpidetu dohainik gure astekarian .

Boletin hau berrio ez jasotzeko, HEMEN sakatu