La Fundació Laboral de la Construcció ofereix a Catalunya cursos gratuïts relacionats amb la metodologia BIM per als treballadors del sector

Es tracta d'accions formatives emmarcades dins del Pla Estatal de Formació en competències digitals, finançat pel Servei Públic d'Ocupació Estatal (SEPE)

Nova Cataluña

La Fundació Laboral de la Construcció ofereix, des d'aquest mes de setembre, més de 1.500 places a nivell nacional, 360 d'elles a Catalunya, per a realitzar cursos gratuïts relacionats amb la metodologia BIM (Building Information Modeling) i competències digitals, emmarcades dins del Pla Estatal de Formació en competències digitals dirigit prioritàriament a persones ocupades.

És la primera convocatòria de formació professional per a l'ús d'aquest tipus, dirigida específicament a l'adquisició i millora de competències professionals relacionades amb els canvis tecnològics i la transformació digital, i la Fundació Laboral de la Construcció participa impartint accions formatives en els Centres de Formació que a nivel nacional.

Els cursos oferts a Catalunya d'aquest Programa en Formació Digital gratuït per al sector de la construcció s'imparteixen en modalitat presencial i es centren en acostar la metodologia BIM als professionals del sector. Aquesta revolucionària metodologia de treball col·laborativa i on line permet la gestió integral dels projectes, en totes les seves fases i durant tot el cicle de vida de l'edifici, per mitjà de models virtuals desenvolupats entre els diferents agents intervinents. Avui dia, disposar de competències en metodologia BIM ja resulta clau per a accedir a molts llocs de treball en el sector.

De moment, a Catalunya s'han obert les convocatòries per als cursos “Introducció a la metodologia BIM” (15 hores) i “Modelatge bàsic de BIM en projectes d'edificació amb Revit” (20 hores). Els cursos s'impartiran en el Centre de Formació de la Fundació a Badalona.

Totes les accions formatives, que s'han posat en marxa aquest mes de setembre i fins a juny de 2020, formen part dels programes de formació d'àmbit estatal, per a l'adquisició i millora de competències professionals relacionades amb els canvis tecnològics i la transformació digital, presentats a l'abril de 2018 i finançats pel Servei Públic d'Ocupació Estatal (SEPE). Aquest pla aconsegueix al conjunt dels sectors amb més de 400 especialitats formatives: 230 mòduls nous i 180, actualitzats, i va dirigit de forma prioritària a: dones; majors de 45 anys; treballadors de baixa qualificació; aquells amb discapacitat i els fixats com a col·lectiu prioritari per la Comissió Paritària Sectorial.

Tots els cursos TIC disponibles, aquí cursostic.fundacionlaboral.org

Cursos relacionados

MODELADO BÁSICO BIM EN PROYECTOS DE EDIFICACIÓN CON REVIT
  • 20h Teleformación
VISUALIZACIÓN Y CONSULTA DE MODELOS BIM
  • 20h Teleformación
MEDICIONES Y PRESUPUESTOS DEL MODELO BIM DE REVIT CON PRESTO (COST-IT)
  • 40h Teleformación
MODELADO BIM EN EDIFICACIÓN CON ALLPLAN ARCHITECTURE
  • 100h Teleformación
APLICACIÓN PRÁCTICA DE BIM EN PROYECTOS DE EDIFICACIÓN CON REVIT
  • 100h Teleformación
CÁLCULO Y DISEÑO DE ESTRUCTURAS BIM DE REVIT CON CYPECAD
  • 40h Teleformación
GESTIÓN Y MODELADO AVANZADO DE PROYECTOS DE EDIFICACIÓN CON REVIT
  • 60h Teleformación
GESTION Y REVISIÓN DE MODELOS BIM CON NAVISWORKS
  • 60h Teleformación

Subscríbete de balde ao noso boletín semanal de novas.

Para non volver a recibir o boletín, podes darte de baixa aquí