La Fundación Laboral de la Construcción Catalunya ha participat en la 11a edició de la Fira de l’Ensenyament de Badalona

La Fira s’ha celebrat els díes 2 i 3 de març a la localitat de Badalona

Nova Cataluña

Un any mes la Fundació Laboral ha estat present amb un stand a la Fira de l’Ensenyament de Badalona, on ha donat a conèixer la seva oferta formativa i de serveis.

L'entitat paritària com a entitat de referència, contiua treballant i apropant, amb la seva presència en esdeveniments com aquest, als joves al sector de la construcció per a que l'indentifiquin com a un sector on poder desenvolupar la seva carrera professional.

La Fira de l'Ensenyament és un espai d’orientació, informació i difusió d’estudis post obligatoris (cicles formatius, batxillerats, estudis universitaris, PFI’s, proves d’accés, Formacions ocupacionals amb certificats de professionalitat, ensenyaments sempre reglats).

S’adreça als joves en final d’etapa educativa que estiguin en el moment de tria de camí professional i a qualsevol persona que tingui interès en iniciar, continuar o reemprendre la seva formació acadèmica.

En aquesta edició la Fundació ha realitzat difusió de la seva oferta formativa, entre d'altres, en Certificats de Professionalitat com Administració, Paleteria, Construcció en general, Magatzem i Neteja donant a conèixer als joves totes les possibilitats que ofereix el sector de la construcció.

S’ha donat orientació als joves sobre la borsa de treball pròpia del sector Construyendoempleo.com on es gestionen perfils tant de candidats com ofertes de construcció en el sector i afins.

Així mateix, la Fundació Laboral de la Construcció està acreditada com a Agència de Col·locació autoritzada pel Servei Públic d'Ocupació Estatal (SEPE), als seus centres de formació de Badalona, l'Hospitalet de Llobregat i de Tarragona, desenvolupant actuacions relacionades amb la cerca activa d'ocupació com l'orientació i intermediació laboral.

Subscríbete de balde ao noso boletín semanal de novas.

Para non volver a recibir o boletín, podes darte de baixa aquí