Coneix els propers actes sobre ocupació on serà present la Fundació Laboral de la Construcció de Catalunya fins a final d’any
El principal objectiu de la participació en aquests actes és connectar directament amb el públic jove, posar al seu abast els nostres serveis d’orientació i mostrar-los de primera mà l’ampli ventall de sortides professionals que ofereix el sector de la construcció
La Fundació Laboral de la Construcció de Catalunya manté el seu compromís amb l’ocupació i, d’aquí a final d’any, participarà en diferents actes relacionats amb el món laboral.
Durant el mes d’octubre, la primera cita serà la 2a Setmana de l’Ocupació de Tarragona, que es celebrarà al Centre Cívic Torreforta el dia 6 d’octubre, aquesta és una fira d’entitats formatives i ocupacionals i demostracions d’oficis.
El 15 d’octubre tindrà lloc la III Fira de l’Ocupació de Cornellà (Girafeina), al recinte de Fira de Cornellà, amb l’objectiu de connectar talent i oportunitats per fomentar la qualificació professional i afavorir la inserció laboral al territori.
Per tancar les activitats del mes d’octubre, la Fundació serà present els dies 21 i 22 d’octubre a la 9a edició del Saló de l’Ocupació, que es celebrarà al Recinte Montjuïc de Fira de Barcelona, un esdeveniment de referència que enguany presenta una proposta renovada per oferir més serveis, recursos i oportunitats laborals. L’esdeveniment posa el focus en la connexió directa entre talent i empreses, la formació i l’actualització de competències, l’orientació professional i les oportunitats en els sectors amb més demanda.
A més, del 20 al 22 d’octubre, la Fundació Laboral participarà en la Fira AD’IP, la fira professional de l’instal·lador de sistemes de construcció en sec, falsos sostres, aïllaments i revestiments que tindrà lloc al Recinte Firal de Terrassa.
Per part de l’entitat paritària, es donaran a conèixer els productes i serveis disponibles per al sector de la construcció, les vies d’accés al sector, l’acreditació de competències professionals i el portal d’ocupació propi i exclusiu del sector Construyendoempleo.com.
Amb aquestes cites, la Fundació Laboral de la Construcció reafirma el seu paper com a referent en matèria d’ocupació dins del sector, tot impulsant la innovació i la formació contínua.