Coneix els pròxims cursos gratuïts programats a Catalunya dins del pla de formació subvencionada pel SEPE

Les accions formatives, pertanyents a programes formatius de construcció i metall, van dirigides a treballadors ocupats, afectats per ERE o ERTE, autònoms i aturats, i reforcen l'oferta existent de cursos subvencionats a nivell autonòmic

El mes de setembre passat, la Fundació Laboral de la Construcció llançava una àmplia oferta formativa, subvencionada pel Servei Públic d'Ocupació Estatal (SEPE), a impartir fins a l'estiu de 2021, i que pretén millorar la qualificació de prop de 5.000 treballadors ocupats dels sectors de construcció, metall i agrari. D'aquesta manera es reforça i complementa l'oferta disponible de cursos subvencionats a nivell autonòmic.

Es tracta de tres plans de formació estatal, dirigits prioritàriament a treballadors ocupats en empreses dels tres sectors esmentats, i també disponibles per a totes aquelles persones treballadores  a les quals la relació laboral s'hagi extingit per un expedient de regulació d'ocupació (ERE) o aquelles persones a les que els contractes s'hagin suspès per un expedient de regulació temporal d'ocupació (ERTE). De la mateixa manera, es poden beneficiar d'aquests cursos gratuïts professionals autònoms, així com aquells en situació de desocupació, fins a un màxim del 40% del total de places disponibles.

El total d'accions formatives, son totalment gratuïtes per a l'alumnat, pertanyen als Expedients F181934AA, F181788AA i F181793AA, subvencionats segons resolució del Servei Públic d'Ocupació Estatal de data 18/01/2019.

Els cursos s'imparteixen en modalitat presencial en els Centres de Formació Fundación Laboral de la Construcción. La nova oferta formativa inclou tant formació dirigida a l'obtenció de certificats de professionalitat oficials de la família d'Edificació i Obra Civil, com a cursos especialitzats en àrees temàtiques de gran interès per al sector de la construcció, entre les quals es troba la metodologia BIM (Building Information Modeling), l'operació de maquinària i l'aprenentatge de solucions innovadores.

Coneix els cursos que s'impartiran en les pròximes dates a Catalunya, i INSCRIU-TE en els que més t'interessin.

Les places són limitades. Per a més informació, pots trucar al telèfon 93 2213353:

CLICA AQUI I CONEIX ELS PRÒXIMS CURSOS GRATUÏTS PROGRAMATS A CATALUNYA

• Conducció de carretons elevadors
  • Operacions amb carretons elevadors de recollida de comandes de mitjà i alt nivell. Perfeccionament
  • Operacions bàsiques de revestiments lleugers i tècnics en construcció
  • Aplicació pràctica de BIM en projectes d'edificació amb Revit
  • Introducció a la metodologia BIM
  • Modelatge bàsic de BIM en projectes d'edificació amb Revit
  • Operacions de maquinària de moviment de terres
  • Operacions de minicargadora - miniexcavadora
  • Soldadura amb arc elèctric
  • Soldadura MAG