Jornades de Seguretat Viària en el Treball organitzades per la Unió d’Empresaris de la Construcció

Noticia Cataluña
Fuente -

Unió d'Empresaris de la Construcció (UEC)

El passat 31 de maig, va tenir lloc la inauguració de les Jornades de Seguretat Viària en el Treball organitzades per Prevenció Laboral Gremi i la Unió d’Empresaris de la Construcció (UEC). Esteve Freixas i Vilardell, President de la UEC i President de la Fundació Laboral de la Construcció a Catalunya, va donar el tret de sortida a tres dies de formacions i pràctiques en el simulador de bolcada i el simulador de conducció. L’objectiu, reduir la sinistralitat laboral sensibilitzant a empresaris i treballadors en diferents aspectes de la Seguretat Viària.

Actualment del total dels accidents laborals, un 13% són relacionats amb els accidents de trànsit. I si ens fixem en la seva gravetat, aquest percentatge s’eleva fins a aproximadament el 39% dels accidents mortals a la feina.

Seguidament, es va convidar a tots els assistents a un petit piscolabis i a provar en primera persona l’experiència de viure el que se sent quan el cotxe fa una “volta de campana” i com de complicat pot arribar a ser conduir en diferents estats/temporals a la carretera.

Entre els assistents, agraïm en especial la presència de Josep Mas i Pilar Iglesias de la Mutua Maz per fer possible aquestes jornades, així com Jordi Fabrellas de CETIG, Albert Serrano i Pere Cañades del Gremi d’Instal·ladors de Girona, Jordi Esparraguera de l’Associació de Transports de Girona i Ernest Plana de FOEG.