La Fundació Laboral de la Construcció de Catalunya va col·laborar en el 23è Concurs de Paletes de Campllong

El passat 23 d'abril, la Fundació Laboral de la Construcció de Catalunya va col·laborar en la celebració del 23è Concurs de Paletes, que va tenir lloc en el marc de la Fira Comarcal de la localitat de Campllong.

El certamen va comptar amb la participació de diferents parelles formades per dos paletes i amb un jurat format per membres pertanyents a diferents àmbits del sector de la construcció.

Els participants van treballar en la proposta plantejada de construcció d'una figura, "una dos quarts de cúpula". Per poder-la portar a terme, es van facilitar als concursants 75 peces de maó ceràmic foradat "maonet", 2 sacs de guix ràpid de 20kg i 2 taules d'encofrat.

Finalment, la classificació va quedar de la següent manera: Primer premi, parella formada per Aleix Plana i Vasilie Safta de Tarragona. El premi va ser lliurat per Esteve Freixas en representació de la Unió d'Empresaris de la Construcció; Segon premi, parella formada per Josep Mª Vila de Campllong i Josep Ribas de Viloví. El premi va ser lliurat per Esteve Freixas president de la Fundació Laboral de la Construcció de Catalunya; i el Tercer premi, parella formada per Ramón Oliveras de Viloví i Miquel Putxol de Llinars del Vallès. El premi va ser lliurat per l’alcalde Lluís Freixas en representació de l’Ajuntament de Campllong.

L'Unió d'Empresaris de la Construcció de Girona (UEC), entitat organitzadora del concurs va agraïr la col·laboració a les entitats i persones que van fer possible l'organització d'aquest esdeveniment, especialment a la Fundació Laboral de la Construcció de Catalunya.

Cursos relacionados

PRL PARA TRABAJOS DE INSTALACIONES, REPARACIONES, MONTAJES, ESTRUCTURAS METÁLICAS, CERRAJERÍA Y CARPINTERÍA METÁLICA
  • - Badalona
PRL PARA TRABAJOS DE MONTAJE Y MANTENIMIENTO DE INSTALACIONES ELÉCTRICAS DE ALTA Y BAJA TENSIÓN