Del 13 al 17 de març la Fundació Laboral de la Construcció estarà al Saló de l’Ensenyament

Novament l'entitat paritària comptarà amb un estand on informarà sobre les accions formatives que imparteix als seus centres per acostar el sector de la construcció al talent jove

Notícia Cataluña

Un any més la Fundació Laboral de la Construcció de Catalunya participarà al Saló de l’Ensenyament, dins de la Setmana de la Formació i Treball, que es celebra al Recinte de Montjuïc de Fira Barcelona.

Amb l'objectiu d'apropar els joves a un sector en vies de transformació i digitalització, que ofereix grans possibilitats i aposta per una qualificació de qualitat, l'entitat paritària basarà la seva participació en aquest esdeveniment en allò que ha anomenat concepte 'CIÓN', que parla de les persones que treballen a la construcció i deixen empremta amb tot el que fan, gràcies a valors com la creació, la col·laboració, l'emoció, la innovació o la imaginació.

A través d'un estand de 16 metres quadrats número B267, al pavelló 2 del recinte de Montjuic, de dimecres a divendres de 9:00 a 19:00 hores dissabte de 9:00 a 20.00 hores; i diumenge de 9.00 a 14.30 hores; la Fundació informarà dels seus Certificats de Professionalitat, cursos subvencionats, i la resta de les diferents activitats que desenvolupa.

L'orientació serà un altre dels punts forts en aquesta edició i la Fundació comptarà amb el seu equip d'orientació, que informara i assessorara als visitants per apropar la construcció a les noves generacions; un sector ple de sortides professionals, on poder adreçar-se i apostar per una qualificació de qualitat en construcció sostenible, digital i industrialitzada.

D'altra banda, la Fundació posarà a disposició de les persones que s'acostin a visitar l'estand un simulador de realitat virtual de maquinària amb què podran provar retroexcavadora mixta i carretons frontals, per al maneig de maquinària d'elevació i maquinària de moviment de terres. Aquests simuladors es fan servir en la formació dels alumnes de la Fundació, juntament amb les pràctiques reals que realitzen amb la maquinària. Són recursos que la Fundació utilitza com a millora qualitativa en la formació pràctica que realitza.

Informa't dels cursos i de l'amplia oferta formativa de la Fundació Laboral a Catalunya a la web Cursosenconstruccion.com

La Formació Professional i l’orientació guanyen protagonisme al Saló de l’Ensenyament

Aquest any augmenten l’oferta educativa i els serveis d’orientació amb més de 220 expositors i 170 activitats d’orientació i assessorament per ajudar-los en la seva tria. Es reforcen, a més, els serveis de suport i consell a les famílies.

En la seva 33ena edició, el Saló de l’Ensenyament tindrà més oferta que mai de Formació Professional (FP), especialitat que creix un 10% respecte a l’any passat, a més de mostrar totes les novetats per al curs 2024-25 pel que fa a batxillerat, graus universitaris, estudis superiors, idiomes, ensenyaments artístics i esportius, i altres opcions formatives complementàries.

Subscrigui’s gratuïtament al nostre butlletí setmanal de notícies. .

Per no tornar a rebre el butlletí pots donar-te de baixa AQUÍ