Qui som

Presentació

A la Fundación Laboral de la Construcción treballem des de 1992 per facilitar a empreses i treballadors els recursos que facin possible un sector més professional, segur, capacitat i amb futur. Un sector que avui treballa més unit i connectat entre si que mai, amb la societat i amb la resta de sectors, per afrontar el repte dels nous temps.

És per això que es van unir Confederación Nacional de la Construcción (CNC) , CCOO de Construcción y Servicios y Federación de Industria, Construcción y Agro(UGT-FICA), formant aquesta entitat paritària sense ànim de lucre.

Com a resultat d’anys de dedicació i esforç i gràcies al suport de molts professionals, la Fundació ja és una entitat de referència en el sector i un aliat clau per treballar per al futur de les empreses i els professionals.

Amb més experiència i coneixement al nostre abast, treballem per aconseguir que la prevenció de riscos laborals, la formació, la innovació, la sostenibilitat i les noves tecnologies ens ajudin a seguir construint aquest sector de progrés que tots creiem possible.

Les desenes de milers de treballadors de la construcció que cada any passen per les aules de la Fundació Laboral són la millor prova del nostre esforç, que demostrem cada dia a través dels nostres 45 centres de formació propis, una oferta formada per més de 400 accions formatives, la col·laboració de més de 1.500 professors arreu d’Espanya, i l’elaboració de més de 100 manuals propis sobre diferents matèries del sector.

Treballar per construir un món millor és el nostre repte i el de cadascuna de les persones que integrem la Fundació Laboral de la Construcció, a través dels 17 Consells Territorials distribuïts per tota Espanya per estar més a prop teu.

Veure presentació en PDF

• President :

Josep Agusti i Ros (CNC)

• Vicepresident :

Miguel Peláez García (CCOO Construcción y Servicios)

Angel de Dios Murillo (UGT-FICA)

• Secretari :

Mercedes Polo Blasco (CNC)

• Gerent :

Lucia López Alé

Seu Territorial Cataluña

Codi de conducta

La Fundació Laboral de la Construcció està compromesa amb els estàndards ètics més alts i, d’acord amb els principis de transparència, honestedat i integritat, es regeix per un Codi de Conducta. Així mateix, publica en aquesta web la informació econòmica sobre subvencions, convenis i contractes amb les Administracions Públiques, en compliment del que estableix l’Article 8 de la Llei 19/2013 de 9 de desembre de transparència, accés a la informació pública i bon govern.

D’altra banda, disposa d’un canal de denúncies per comunicar de manera anònima qualsevol acte que pogués suposar un incompliment del Codi de Conducta.