Quotes

Com gestionar el pagament de la Quota

El pagament de la quota és obligatori i es pot fer:

1. Demanant l’imprès, de manera gratuïta, a qualsevol administració de la Seguretat Social o a qualsevol centre de la Fundació Laboral de la Construcció.
  2. Omplint l’imprès que apareix en aquesta pàgina, triant l’opció «Omplir el butlletí en línia».
  3. Per internet, triant l’opció «Pagament per internet» que apareix en aquesta pàgina web (amb càrrec al compte bancari).

Empreses de 10 treballadors o més

Les empreses que tinguin 10 o més treballadors hauran de fer el pagament de la quota a mes vençut.

Empreses de menys de 10 treballadors

Les empreses (entenent per «empresa» cada codi de compte de cotització) que al gener de l’any en curs tinguin menys de 10 treballadors, podran optar entre:

• Presentació mensual de l’imprès a l’oficina recaptadora i, després, el pagament mensual de la quota a mes vençut.
  • Presentació semestral, al juliol (suma de la totalitat de les bases de gener a juny) i al gener de l’exercici següent (suma de les bases de juliol a desembre). (BOE 16.03.2012).

Si la seva empresa tria la modalitat de pagament SEMESTRAL, ho ha de comunicar a la Fundació Laboral, perquè no se li reclamin quotes.
Si vol contactar amb el departament de quotes de la Fundació Laboral, faci clic aquí.